FANDOM

Baronessan
Baronessan.gif
Framträdanden
Första
framträdande

Star Stable Online

Spel-
framträdanden

Star Stable Online

Allmänt
Boplats

Godset Silverglade

Familj
Karaktärsdrag
Lojalitet

Godset Silverglade

Baronessan eller Baronessan Silverglade, bor på Godset Silverglade och tillhör familjen Silverglade. Hon är mor till Thomas Moorland samt Anastasia och Aaron och är farmor till Justin Moorland. Hon ses oftast i sällskap med sin betjänt Godfrey. Baronessan äger det stora slottet alldeles i anslutning till Silvergladebyn och håller för tillfället igång ett projekt med en galoppbana.

Biografi

1964 gifte sig Baronessan med Mr John Sandman från Firgrove. De fick tillsammans sonen Thomas Moorland. Någon gång födde Baronessan sonen Aaron och dottern Anastasia, men det är än okänt vem som var deras far.

Baronessan såg alltid till att hålla sitt förhållande med Sandman hemligt, och mycket få människor känner till det.

Uppdrag

Trivia

  • Baronessan brukar ha dålig koll på sina anställda och vad de gör, och blir mycket irriterad då hon märker att arbetet runt Vingården inte blir gjort.
  • Under en tid var Baronessan gift med Mr John Sandman, och hon fick minst en son tillsammans med honom. Eftersom Sandman egentligen är en utomjordisk varelse innebär det att deras son Thomas är till hälften utomjording.
  • Baronessan är allergisk mot getingar.
  • Baronessan älskar kardemummakakor.
  • Baronessan gör lila färg till Donald.
  • Under julen kan spelaren hjälpa Baronessan att tappa glögg.

Slumpartad wiki