FANDOM

Bobcat.png

Bobcatklubbens logga

Bobcatklubben, också känd som Bobcatz och Bobcat Girlz, är en ridklubb i Moorland bestående av duktiga tävlingsryttare. De går att känna igen på deras lila (tidigare rosa) klubbjackor och medlemmarna är kända för att vara högfärdiga och väldigt säkra på sin egen förmåga. Loretta och Tan är de två mest berömda medlemmarna.

Medlemmar

Trivia

  • Bobcatklubben dök bara upp i en uppdragsserie, då spelaren fick klubbens originala klubbjacka, innan uppdateringen 2015-05-20 där spelaren slutligen kunde låsa upp klubbens egen ryktesfraktion. Innan dess hade alla klubbens uppdrag gått under Moorlandstallets fraktion.
  • Klubbens jackor var rosa innan uppdateringen 2015-04-22, då hela klubben fick ett uppdaterat utseende tillsammans med hela Moorlandstallet. Efter uppdateringen har klubben en lila klubbjacka med vita ridbyxor och blå stövlar. I klubbens egen butik finns också alternativ i rosa och mer blått.
  • Trots att det finns tre stycken Bobcat-lopp finns det bara ett som ger spelaren ryktespoäng hos klubben. Övriga två lopp faller under Moorlandstallets fraktion.
  • Stephanie, Laura, Chloé, Charlotte och Emilie kom till spelet i uppdateringen 2015-05-20, men fick sina namn i uppdateringen 2015-07-22.

Slumpartad wiki