Buck
Buck.png
Framträdanden
Första
framträdande

Starshine Legacy: Episod 4

Spel-
framträdanden
Allmänt
Kön

Man

Karaktärsdrag
Lojalitet

Garnok

Gillar

Hockey

Buck är en av karaktärerna i Starshine Legacy: Episod 4. Han fungerar där som en underhuggare till Katja.

Starshine Legacy: Episod 4

Buck dyker först upp då han håller på och mobbar James. Alex hoppar in i mellan och får Buck att lägga av. Buck är även med när Alex och Katja tävlar, men verkar då bara var tyst support. När Linda och Alex studerar förhistoriska avbildningar på ödesryttarna i skolans bibliotek ser en av fienderna ut som Buck. Senare under spelet gång är det Buck som slåss mot Alex när hon utmanar Katja.

Star Stable: Vinterryttaren

Buck står nära Jessica vid Meanders hoppbana, men delar inte ut några uppdrag.

Star Stable: Vårryttaren

Buck spelar landhockey vid stranden nedanför Beauvista och ber spelaren om hjälp att bygga ett hockeymål och att leta upp en hockeypuck åt honom.

Star Stable: Sommarryttaren

Buck1.png

Bucks 3D avatar

Buck står nedanför Snake Bite Lodge och ska egentligen hjälpa Emma Twitchita att hitta pinnar till Tomahawk Toms indiantält, men ber istället spelaren att göra uppgiften åt honom.

Star Stable Online

I Star Stable Online befinner sig Buck utanför Fort Maria i Epona.

Etymologi

Trivia

Runtomkring Wikias nätverk

Slumpartad wiki