FANDOM

Mitt stall (upt

Mitt stall är en samlingsplats för olika funktioner som spelaren kan nå i sitt hemstall i Star Stable Online. Det är också namnet på det fönster som spelaren klickar på för att börja ladda spelet från hemsidan.

I hemstallet

Spelaren når funktionen genom att klicka på en anslagstavla som finns placerad i dennes hamstall. I Mitt stall finns det fyra olika valbara funktioner: Stallhjälp, Sortera hästar, Mina hästar och Ändra utseende.

Stallhjälp

Huvudartikel: Stallhjälpen

Stallhjälpen kostar 7 Star Coins per dag och tar hand om skötseln av spelarens hästar i hemstallet under den avtalade tiden. Stallhjälpen uppskatas av många spelare. När du köper stallhjälp för en dag så får du stallhjälp för både den dagen och nästa dag.

Sortera hästar

Med funktionen Sortera hästar blir spelarens hästar utplacerade i de tillgängliga boxarna i hemstallet.

Mina hästar

Här kan du se alla dina hästar. Under ena fliken kan du se vilka hästar som befinner sig i ditt stall och under andra - vilka som är på hästön. Du kan klicka på en häst och välja om du vill skicka den till hästön eller om du vill sälja den. Är din häst redan på hästön kan du välja att hämta hem din häst.

Ändra utseende

Kom till spelet 15 april 2015 här kan du ändra utseende på din karaktär på samma sätt som du gjorde när du började spela.

På webbsidan

Mitt stall webb

Mitt stall-fönstret på webbsidan.

Mitt stall är på webbsidan ett fönster som visas medan spelat laddar ner uppdateringar och fram till det att spelaren trycker på Spel-knappen.

Star Stable-guiden

Huvudartikel: Star Stable-guiden

Spelaren kan nå Star Stable-guiden genom att klicka på det gula utropstecknet på bilden. Star Stable-guiden kommer också upp automatiskt medan spelet laddar ner uppdateringar. Star Stable-guiden består utav 6 olika fönster och innehåller fakta om olika saker i spelet.

Trivia

Slumpartad wiki