FANDOM

Mrs Graham
Mrs-graham
Framträdanden
Första
framträdande

Star Academy: Audition

Spel-
framträdanden
Allmänt
Kön

Kvinna

Yrke

Lärare på Jorviks läroverk

Karaktärsdrag
Lojalitet

Jorviks läroverk

Mrs Graham är en av lärarna på Jorviks läroverk. Hon återkommer ständigt under Starshine Legacy-spelen och ger då ofta Lisa, Linda, Anne och Alex olika skolrelaterade uppgifter. Hon undervisar även eleverna på Star Academy. Mrs Graham undervisar i konsthistoria och komposition, men har även gett Kevin pianolektioner.

Star Academy: Audition

Starshine Legacy: Episod 1

Mrs Graham syns i början av spelet, då hon håller uppsikt över korridorerna. Hon stoppar Lisa, som försöker ta sig till vaktmästaren, och säger åt henne att hon inte får röra sig i skolan utan sina skolböcker.

Starshine Legacy: Episod 2

Mrs Graham håller under dagen uppsikt över Linda för att se till att alla hennes uppdrag blir färdiga - allt från att få skoltidningen färdig i tid till att sammanställa Professor Hymans anteckningar till hans seminarium.

Starshine Legacy: Episod 3

Mrs Graham håller uppsikt över Anne som ska fotas för Glamour no. 5, hon påminner henne om hennes skoluppgifter. Anne måste hålla sig undan Mrs Graham för att inte råka ut för en kvarsitting och missa fotograferingen.

Starshine Legacy: Episod 4

Mrs Graham ger Alex kvarsittning efter att hon uppfört sig illa. Hon får i uppgift att skriva tre sidor om Jorviks Mineraltillgångar.

Trivia

  • Enligt en elev på Läroverket kallas Mrs Graham för Jorvik-häxan.

Slumpartad wiki