FANDOM

Ph

Pine Hills Herrgård i Starshine Legacy: Episod 2

Pine Hills Herrgård är ett gammalt resident/herresäte med en dunkel historia som numera ägs av Mr Sands.

Starshine: Episod 2

  • Linda vid Pine Hill
  • Linda i huset
  • Linda och Lisa i växthuset
  • Pine Hills entréhall

Linda gör ett projektarbete om Jorviks landmärken och stöter då på Pine hills herrgård. När hon frågar ut Herman om residentet, råder han henne att hålla sig borta från det och kallar huset för ett spökhus. Han säger att det har hänt många otäcka saker där. Linda får även en syn om Pine hills herrgård och bestämmer sig för att tillsammans med Lisa rida ditt.

Väl på hergården får Linda ett sms från Lisa där Lisa säger att hon är instängd i Pine hills växthus. Linda tar sig in genom ett håll i muren och tar sig genom trägården fram till huset. Väl inne i huset läser Linda en text skriven av Giobertus och kollar på flera mystiska målningar på föreställande ödesryttarna. Linda räddar Lisa och tillsammans hör de medan Mr Sands och hans hejdukar diskutera sina onda planer.

Star Stable: Vinterryttaren

I vinterryttaren är det möjligt att genomföra ett terränglopp runt Pine hills. Mr. Sands äger herrgården och han är även den som man måste tala med för att kunna genomföra loppet.

Trivia

Slumpartad wiki