FANDOM

Medalj.png

Medaljikon från SSO

I Star Stable Online och Star Stable är det möjligt att vinna olika priser i tävlingar.

Star Stable

  • Priserna i Vinterryttaren.
  • Priserna i Vårryttaren.
  • Priserna i Sommarryttaren

I varje lopp i spelen finns det tre medaljer som spelaren kan tjäna ihop: bronsmedalj, silvermedalj och guldmedalj. För att få en medalj måste spelaren rida loppet inom en viss tidsram. Det går dock inte att vinna flera medaljer i en och samma ritt, utan ryttaren måste rida en ritt för brons, en för silver och en för guld. Alla lopp har sina egna individuella medaljer med unik design.

Höstryttaren

I Höstryttaren finns det 21 medaljer som spelaren kan få och en pokal om denne vinner den sista tävlingen i spelet.

Vinterryttaren

I Vinterryttaren finns det 30 medaljer som spelaren kan få och en pokal om denne vinner den sista tävlingen i spelet.

Vårryttaren

I Vårryttaren finns det 21 medaljer som spelaren kan få och en pokal om denne vinner den sista tävlingen i spelet.

Sommarryttaren

I Sommarryttaren finns det 27 medaljer som spelaren kan få.

I Sommaryttaren, till skillnad från de andra spelen, är det bara guldmedaljen som är en ren medalj. De andra priserna ser mer ut som prisrosetter. I sommaryttaren får inte heller spelaren en pokal i den sista tävlingen, utan kan istället få tre guldmedaljer.

Star Stable Online

FGC silver.png

Silvermedaljen i Firgroves championat.

I SSO är det möjligt att vinna medaljer i championaten. Spelarna som placerar sig 1-3:a får en medalj, som fungerar som en huvuddektoration åt spelarens häst. Guldmedalj till 1:an, Silvermedalj till 2:an och Bronsmedalj till 3:an. Alla championat har egna medaljer i olika design.

Om spelaren vill kan denne sälja medaljerna - 500 JS för guld, 250 JS för silver och 100 JS för brons.

Trivia

  • Pokalen i vinterryttaren och vårryttaren har samma design.

Slumpartad wiki